lauantai 18. helmikuuta 2012

Bad mama

Hihii, ensin kerron siitä, että vauvakuume vaivaa ajoittain ja sit kerron omasta pahuudestani äitinä. Hmm. No ei. Tää juttu koskee sitä, että mä olen ollut nyt ihan hurjan paljon poissa kotoa ja olen siksi ihan bäääd mama. Viime viikonloppuna tosiaan oltiin siellä meidän romanttisellakuherteluretkellä (ei sellaisii saisi vanhemmilla olla!), sit olin reissussa kouluhommien vuoksi pari päivää ja nyt sit tänään meille tulee illalla miehen veli tyttöystävineen (yksi vain!) katsomaan lapsia, kun lähdetään istumaan iltaa kavereiden kanssa. Sit äippä karkaa vielä huomenillallakin tyttökavereiden kans vähän keilailee ja syömään. Eli 1+2+3+4=bad mama. Mut en mä oikeesti tätä pahana pidä. Pääosinhan olen aina viikot kotosalla, nyt on vaan suma. Ihana suma! Huippua lähteä illalla näkemään hyviä ystäviä ja huomenna kanssa. Ihanaaihanaaihanaa.

Nyt meen suihkuun ja alan miettii mitä laitan päälle.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti